Vrátenie tovaru zadarmo

Vždy sa môže stať, že vám ani ten najlepší strih práve nepadne. Chceme, aby ste boli s naším oblečením maximálne spokojní a vieme, aké náročné môže byť niekedy vyberať oblečenie cez internet. Preto sme spravili vrátenie nesediaceho tovaru čo najjednoduchšie.

Doba na vrátenie tovaru je 14 dní od prevzatia balíčka.
Prosíme vás, aby ste tovar vrátili v tejto lehote, nestačí len zaregistrovať vratku. Ďakujeme.

Ako to funguje?

VRÁTENIE ZADARMO CEZ PAKETU

  • jednoducho a rýchlo zaregistrujete vrátenie
  • po zaregistrovaní sa dozviete kód pre vrátenie tovaru cez Packetu zadarmo
  • balík stačí odniesť na najbližšiu pobočku Packety, ktorá prijíma vratky
  • kód na bezplatné vrátenie nefunguje v Z-boxoch, ale iba na podacích miestach alebo pobočkách Packety
  • tam oznámite kód pre vrátenie zdarma a Packeta nám balík pošle späť
  • od Packety si vyžiadajte potvrdenie o prevzatí vratky
  • na Packete nebudete nič platiť

VRÁTENIE POŠTOU

Ak nechcete posielať tovar cez Packetu, zašlite ho na adresu:

Green butik s.r.o.
Tř. 3. května 910
763 02 Zlín

Aj v tomto prípade prosím zaregistrujte vrátenie na našom webe. Výrazne tak urýchlite jeho spracovanie.

Ak nechcete využiť registráciu, pošlite prosím v balíčku vyplnený formulár, ktorý ste dostali s objednávkou. Ak ste žiadny nenašli, nevadí. Stačí napísať svoje meno a číslo objednávky.
V opačnom prípade nebudeme môcť vaše vrátenie identifikovať.

Vrátenie poštou prebieha na vaše náklady.

REGISTRÁCIA VRÁTENIA

  • jednoducho môžete svoju vratku zaregistrovať tu > Registrácia vrátenia
  • na zaregistrovanie vratky nemusíte byť zaregistrovaní na našom e-shope

AKO PRIPRAVIŤ TOVAR NA VRÁTENIE

  • tovar, ktorý chcete vrátiť, bezpečne zabaľte do pôvodného alebo iného čistého obalu a až potom do zasielacej obálky/krabičky, aby sa tovar cestou nezničil alebo nezašpinil
  • do balíka priložte lístok s vaším menom a číslom vašej objednávky, inak vaša objednávka nebude môcť byť identifikovaná
  • dbajte, prosím, na to, aby tovar bol s pôvodnou visačkou, nenosený, čistý a nepoškodený
  • v prípade špinavého, poškodeného alebo inak znehodnoteného tovaru sme nútení strhnúť z vrátenej kúpnej ceny pomernú časť potrebnú na uvedenie produktu do pôvodného stavu
  • vracaná obuv musí byť čistá, nenosená a s pôvodnými štítkami a nálepkami
  • z hygienických dôvodov nie je možné vrátiť spodnú bielizeň a ponožky

AKO DLHO TRVÁ SPRACOVANIE VRÁTENIA

  • vrátený tovar obvykle obdržíme približne 2.–5. deň od podania na pobočke v závislosti od víkendov, sviatkov a vyťaženosti Packety

  • vratky štandardne spracujeme do 5 dní od ich prijatia

  • o úspešnom spracovaní vratky vás budeme informovať e-mailom

  • peniaze vraciame spravidla do 3 pracovných dní od spracovania vrátenia – rýchlosť pripísania peňazí potom závisí od zvolenej platobnej metódy

AKO PREBIEHA VRÁTENIE PEŇAZÍ

  • peniaze vraciame vždy rovnakou platobnou metódou, akou bola objednávka uhradená

  • v prípade platby na dobierku vraciame peniaze na účet, ktorý ste uviedli pri registrácii vráteného tovaru
  • peniaze vraciame spravidla do 3 pracovných dní od spracovania vrátenia tovaru

  • pripísanie peňazí môže trvať až 7 pracovných dní v závislosti od zvolenej platobnej metódy

  • o dokončení vrátenia peňazí vás vždy informujeme e-mailom

PLATBA KARTOU (vrátane Apple Pay a Google Pay):

  • peniaze vraciame na kartu, z ktorej bola objednávka uhradená

  • peniaze odosielame najneskôr druhý pracovný deň po spracovaní vrátenia

  • pripísanie sumy môže trvať až 7 pracovných dní (v závislosti od typu banky a platobnej brány)

  • upozorňujeme, že vrátené peniaze sa nemusia okamžite zobraziť na bežnom výpise účtu – odporúčame skontrolovať aj históriu platieb vašej karty

BANKOVÉ TLAČIDLÁ (okamžitá platba cez internetové bankovníctvo):

  • peniaze vraciame na ten istý účet, z ktorého bola objednávka uhradená

  • peniaze odosielame najneskôr nasledujúci pracovný deň po spracovaní vrátenia

  • pripísanie sumy na váš účet zvyčajne trvá 2 pracovné dni

PLATBA PREVODOM NA ÚČET:

  • peniaze vraciame na ten istý účet, z ktorého ste platili objednávku

  • peniaze odosielame spravidla do 3 pracovných dní po spracovaní vrátenia

  • pripísanie platby na účet môže trvať ďalšie 1–2 pracovné dni v závislosti od banky

PLATBA NA DOBIERKU:

  • peniaze vraciame na účet, ktorý ste uviedli pri registrácii vráteného tovaru

  • peniaze odosielame spravidla do 3 pracovných dní po spracovaní vrátenia

  • pripísanie platby na účet môže trvať ďalšie 1–2 pracovné dni

REKLAMÁCIA

Ak ste zistili chybu tovaru, napíšte nám na info@greenbutik.sk a dohodnite sa na ďalšom postupe.

Na vybavenie reklamácie je stanovená 30-dňová zákonná lehota. Zvyčajne ich vybavujeme oveľa rýchlejšie. O priebehu reklamácie vás budeme priebežne informovať.

Vrátený tovar musí byť vypraný a čistý.

VÝMENA TOVARU

Výmeny tovaru nerobíme.

Prosíme, vytvorte novú objednávku. Ďakujeme za pochopenie.

2x týždenne posielame novinky a udalosti na váš e-mail

Prihlásením súhlasíte so spracovaním osobných údajov.

Nech vám neunikne žiadna novinka @greenbutikcz