Zaregistrovať vratku

Nesedí? Nevadí!

Vždy sa môže stať, že Vám aj ten najlepší strih práve nesadne. Chceme, aby ste boli s našim oblečením maximálne spokojní a vieme, ako je niekedy ťažké vyberať oblečenie cez internet. Preto sme urobili vrátenie nevyhovujúceho tovaru čo najjednoduchšie a zadarmo.

Doba na vrátenie tovaru je 14 dní od obdržania objednávky.

Prosíme Vás o vrátenie v tejto lehote, nestačí len vratku zaregistrovať. Ďakujeme.

Ako to funguje?

  • jednoducho a rýchlo zaregistrujete vratku na našom webe
  • po zaregistrovaní sa dozviete kód pre vrátenie tovaru cez Packetu zadarmo
  • tovar, ktorý chcete vrátiť, bezpečne zabaľte
  • do balíčka prosím pridajte papierik s vaším menom a číslom vašej objednávky
  • balíček stačí zaniesť na najbližšie podacie miesto Packety
  • tam oznámite kód pre vrátenie zadarmo a Packeta nám balíček pošle späť
  • od Packety si vyžiadajte potvrdenie o prevzatí vratky
  • na Packete nebudete nič platiť

Vrátenie zadarmo cez Packetu môžete využiť aj v prípade, že ste mali pôvodne inú dopravu. Vrátený tovar väčšinou obdržíme asi 2. – 5. deň od podania na pobočke.

Pre zaregistrovanie vratky nemusíte mať registráciu na našom e-shope.

Ak ste sa zaregistrovali až po vytvorení objednávky, objednávku vo vašom účte hneď nenájdete, pre zaregistrovanie vratky je potreba sa najskôr odhlásiť.

Zaregistrovať vratku

Vrátenie dopravcom

Ak chcete tovar poslať iným dopravcom, pošlite ho prosím na adresu:

Green butik s.r.o.
Tř. 3. května 910
763 02 Zlín
Česká republika

Aj v tomto prípade prosím zaregistrujte vratku na našom webe. Výrazne tak urýchlite jej spracovanie. Ak nechcete využiť registráciu, pošlite prosím v balíčku tento vyplnený formulár, aby sme mohli vašu vratku spracovať.

Vrátený tovar neposielajte na dobierku.

Pri vrátení tovaru iným dopravcom ako cez Packetu, po prijatí vratky, obdržíte od nás e-mailom poukaz v hodnote 3 EUR na váš ďalší nákup s 3 mesačnou platnosťou.

Zaregistrovať vratku

Všeobecné inštrukcie

Doba na vrátenie tovaru je 14 dní od obdržania objednávky.

Prosíme o dodržanie tejto lehoty. Ďakujeme Vám za pochopenie.

Dbajte prosím na to, aby tovar bol s pôvodnou ceduľkou, nenosený, čistý a nepoškodený. V opačnom prípade nemôžeme tovar prijať späť, pretože je nepredajný.

Obuv prosím skúšajte len s ponožkami. Obuv musí byť čistá, nenosená a s pôvodnými štítkami a nálepkami.

Z hygienických dôvodov nie je možné vrátiť spodnú bielizeň a ponožky. Ďakujeme za pochopenie.

Vrátenie peňazí

Vrátenie peňazí prebieha vždy na váš bankový účet, ktorý ste uviedli pri zaregistrovaní vratky.

Peniaze vrátime v čo najkratšej možnej dobe. V 99% prípadoch sa nám to darí do 7 dní od prevzatia vráteného tovaru.

Usilujeme o to, aby to bolo ešte kratšie. (Zákon udáva povinnosť vrátiť peniaze späť do 14 dní od prevzatia vráteného tovaru.)

 

Zaregistrovať vratku

Výmena tovaru

Z technických dôvodov žiaľ nemôžeme vykonávať výmenu tovaru.

Ak potrebujete tovar vymeniť, prosíme Vás o klasické vrátenie tovaru a o vytvorenie novej objednávky cez náš e-shop.

Reklamácia

V prípade, že ste zistili na tovare vadu, napíšte nám prosím na info@greenbutik.sk, kde sa dohodneme na ďalšom postupe.

Na vybavenie reklamácie je zo zákona daná lehota 30 dní. Väčšinou ju vybavíme ďaleko rýchlejšie. O postupe vybavenia reklamácie Vás budeme informovať.

Vrátený tovar musí byť vypraný a čistý.