Ako môžem vrátiť nesediaci tovar?

Všetok nesediaci tovar môžete vrátiť jednoducho zadarmo cez Zásielkovňu. Podrobný návod nájdete tu >>.

Tovar je mi príliš veľký / malý. Môžete mi vymeniť veľkosť?

Výmenu veľkosti bohužiaľ nerobíme, ale môžete nám tovar jednoducho zadarmo vrátiť cez Zásielkovňu a urobiť si cez náš e-shop novú objednávku s veľkosťou, ktorú potrebujete. Odporúčame urobiť objednávku čo najskôr, nech sa vám tovar nevypredá.

Kedy mi bude tovar doručený?

Objednávky obdržané v pracovný deň do 9:00 v ktorých je tovar skladom a objednávka je zaplatená alebo na dobierku, posielame v ten istý deň.

Objednávky, v ktorých je tovar na objednávku s dobou odoslania do 14 dní, posielame akonáhle nám do nich príde všetok tovar od dodávateľov – štandardne do 14 dní.

Objednávky nie je možné rozdeľovať a poslať skôr napríklad len tovar skladom. Môžete si ale urobiť viac objednávok podľa toho, ako na tovar ponáhľate. 🙂

Máte v obchode v Prahe všetko, čo máte na e-shope?

V Green butiku v Prahe máme predovšetkým najobľúbenejšie kúsky z aktuálnych kolekcií, spodnú bielizeň, ponožky, tašky a koše, plédy.

Stále mi neprišli peniaze za vrátený tovar. Obdržali ste už odo mňa balíček?

Služba Zásielkovňa na vrátenie tovaru zadarmo funguje veľmi spoľahlivo a rýchlo.

Doručenie vráteného tovaru cez túto službu späť k nám trvá približne 2-4 pracovné dni. Akonáhle vrátený tovar prevezmeme a spracujeme v našom systéme, príde vám e-mail, že sme vrátený tovar v poriadku prevzali.

Vrátenie peňazí prebieha spravidla v nasledujúcich 1-2 pracovných dňoch. Pri 99 % vráteného tovaru sa nám darí vratku spracovať a zadať platbu späť k vám do 5 pracovných dní od prijatia tovaru. Zo zákona je táto lehota stanovená na 14 dní od prevzatia vráteného tovaru. Ak by ste ani po tejto lehote platbu späť neobdržali, prosím kontaktujte nás a ihneď začneme zisťovať, kde sa mohlo zdržanie vyskytnúť.

Všetky podrobné informácie o vrátení tovaru zdarma nájdete tu.

Mám záujem o konkrétne šaty (tuniku, sukňu …), ale na e-shope je tovar v mojej veľkosti vypredaný. Budete ich ešte doskladňovať?

Tam, kde je to možné, sa snažíme vždy tovar doskladňovať. Bohužiaľ nie vždy je to možné.

Ak kliknete na vypredanú veľkosť, objaví sa vám možnosť prihlásiť sa k odberu upozornenia o znovu naskladnení chýbajúcej veľkosti. Toto je najlepší spôsob, akým si váš vysnívaný kúsok postrážiť. Pokiaľ bude produkt vo vašej veľkosti opäť naskladnený, príde vám automatický e-mail, ktorý vás na naskladnenie upozorní. Odporúčame potom nákup moc neodkladať, pretože takýto e-mail môže prísť viacerým zákazníkom, ktorí majú záujem o rovnaký produkt.

Produkty v zľavách nedoskladňujeme, pretože sa vždy jedná o posledné kusy a doskladnenie nie je možné. Tam je šanca, že sa produkt znovu naskladní, veľmi malá. A tak sa ale môžete prihlásiť k odberu e-mailu o naskladnení. 🙂

Čo znamená, ak je pri tovare uvedené “Odosielame do 14 (21) dní”?

Aby sme mohli mať čo najširšiu ponuku, máme na našom e-shope aj možnosť objednať si tovar tzv. na objednávku.
Tovar, pri ktorom je uvedené, že ho odosielame do 14 dní, teda nemáme na sklade, ale má ho skladom dodávateľ. Tento tovar si môžete objednať úplne rovnako ako tovar skladom, len je potrebné počítať s tým, že môže trvať až 14 dní, než ho odošleme smerom k vám.

99 % objednávok s tovarom na objednávku expedujeme k zákazníkom v sľúbenom termíne, teda najneskôr do 14 dní od vytvorenia objednávky.

Často sa stane, že je tovar už na ceste k nám a tým pádom ho odošleme ovela skôr.

Niekedy sa ale tiež môže stať, že dôjde k malému oneskoreniu a odoslanie tovaru je o pár dní oneskorené. Robíme všetko pre to, aby sa to nestávalo, ale bohužiaľ niekedy môžu u dodávateľa alebo cestou nastať okolnosti, ktoré nedokážeme ovplyvniť. V takomto prípade zákazníkov vždy o meškaní informujeme ihneď, ako sa o ňom dozvieme.

Objednávky, ktoré obsahujú kombináciu tovaru skladom a s odoslaním do 14 dní, odosielame, až sú celé kompletné. Z technických dôvodov bohužiaľ nedokážeme takéto objednávky rozdeliť a poslať po častiach. Pokiaľ na niektorý tovar ponáhľate, odporúčame vám vytvoriť si dve objednávky – zvlášť s tovarom skladom a zvlášť s tovarom na objednávku.